reklama

Malá príhoda so Zlaticou P.

Takýto obrázok asi tri týždne dozadu: Už chvíľu len tak kráčam staromestskými uličkami. Mám sa stretnúť s Katkou, ale ešte je čas. Nazerala by som do výkladov, no všade na okolí sú len kaviarne a mne príde trochu trápne čumieť ľuďom na dno šálok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Začína snežiť. Nečujne, tichulinko, ale husto. Veľké chumáče sa mi lepia na mihalnice, do vlasov, nechávam umierať snehové vločky na kabáte.

Stále ešte ostáva pár minút.

Héééj, zrazu veľký obchod s časopismi predo mnou. Aký dobrý nápad! Aspoň nakuknem.

Vo vnútri je teplo, pri pulte iba jeden cudzokrajný zákazník. Rozpráva sa s predavačkou. Anglicko-nemecky-kadejako. Príde mi to milé, to nachádzanie spoločnej reči. Aj oni sú k sebe milí. Lúčia sa s úsmevom. Ja listujem stránkami časopisu, čo mi padol do oka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrazu sa rozcilingá zvonček nad vstupnými dverami. Len tak periférne zazriem ošumelého, trošku sa motkajúceho chlapíka. Potichu si niečo šomre popod nos, ale nie je mu rozumieť. Nachvíľu zdvihnem zrak. Chlapík práve vyberá z regálu výtlačok, kde sa na obálke usmieva Zlatica P. Moderátorka.
To, čo nasleduje, mi nachvíľu vezme vietor z plachiet. Chlap pobozká obálku a takmer nežne ju vráti na miesto. Potom sa otočí k pultu a vypýta si zápalky. Zaplatí dve koruny a odchádza. Cestou ku dverám sa ešte raz dotkne prstami lakovanej obálky.

A na dverách opäť zacilingá zvonček.

zuzana hyravá

zuzana hyravá

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...len to, čo zo seba urobím... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu