reklama

Niekedy je inak

Povedala som, že niekedy nemá zmysel plánovať, že niekto to aj tak celé vymyslí inak, že sa niečo prihodí alebo len zvrtne v nečakaný moment a že vynaliezavosť je veľmi užitočná vlastnosť. Alebo možno stačí iba trpezlivosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Lebo vtedy od rána pršalo, na oblohe sa mrvili oblaky jeden cez druhý a tie dni mali byť voľné a dovolenkové a ja som nevedela, čo si vlastne môžem dovoliť.

Aj tak sme nakoniec šli.

A ja som mala veľmi nevhodnú obuv, pretože mi deň predtým vypovedala službu jedna z mojich goretexových topánok a celý čas som sa cítila ako hlúpa česká turistka skackajúca po skalách v plátených keckách.

Na hrebeni zdrapy hmly, vlhkosť udierajúca do tváre tak ako nárazy toho vetra, čo nám robil spoločnosť, vlhkosť, ktorá tam zrazu tak patrí, ktorá sa mi začala páčiť, lebo necháva stopy. Všade naokolo. Polia, polia, celé polia alchemilky, kosodrevina, čučoredie aj materina dúška. To všetko obvešané krištáľovou bižutériou. A najviac tie bodliaky so závanom škótskej Vysočiny. Príde mi na myseľ Mária Škótska a aj to, že raz sa tam určite pôjdeme pozrieť, zažijeme trhanie hmly vo veľmi skorom svitaní a budeme mať mokré topánky, ale nik si to nebude všímať, lebo z úst nám budú stúpať obláčiky pary.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na tomto mieste by to mohlo byť veľmi podobné. A obrázky, čo mi ostanú, sú tu...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
zuzana hyravá

zuzana hyravá

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...len to, čo zo seba urobím... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu