reklama

Doma

Niekedy podvečer mávam pocit, že by som mala odtiaľto odísť. Preč z tohto domu, preč z tohto mesta, aspoň nachvíľu. Zájdem do kúpeľne, kde svieti len nahá žiarovka na kábli, nie, ešte sme to nestihli spraviť, odraz tej žiarovky v zrkadle a odraz mojej tváre. Civím na seba akoby som sa videla po prvýkrát, prehrabnem si vlasy a myslím na celkom iné miesta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Napríklad, že niekde sedia ľudia v noci niekde pred chatou a na ohni pečú huby a zemiaky, možno im je trochu zima, možno sa boja divej zvery alebo aj nie.

V tv najprv dokument o pobreží Walesu a Škótska, potom o surikatách, ktorým dali smiešne mená, jedna samička s menom Mozart. Myslím pritom na step, na step niekde v Kazachstane, kde ľudia žijú z chovu dobytka a malých, vytrvalých koní, kde rozoznávajú jazyk, pohyby a znamenia stepi, že sú s ňou dokonale spätí a potom už nemajú nič.
Raz som ležala na pobreží, priamo na drobných kamienkoch, naťahovala som ruky a niekde som vtedy napísala, že to bolo najintímnejšie spojenie s litosférou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spojenia, cesty, smer...

O pár týždňov bude Paríž. Keď naň myslím, vidím ho čiernobielo. Keď myslím na Parížanky, predstavujem si dlhé štíhle nohy v tmavých pančuchách. Žiadne sukne, ani také krátke ako vymyslela Mary Quant, ani ešte kratšie. Len bosé nohy v pančuchách na drevených parketách vo veľmi dobrom stave.

Z Paríža kedysi chodilo veľa listov a pohľadníc od M. Na niektorých pohľadniciach bolo napísané veľa, na niektorých vôbec nič. Vôbec to nevadilo.
Dnes už pohľadnice nechodia, M. už nie je v Paríži a čaká druhé dieťa. Občas jej zavolám, alebo nečakane prídem na krátku návštevu, ona mi uvarí čaj a rozdelí sa so mnou o veterník.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hej, niekedy podvečer mávam pocit, že by som mala odtiaľto odísť, ale dnes...nie. Lebo je dobre, keď niekto príde a povie: - som rád, že si doma!

zuzana hyravá

zuzana hyravá

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...len to, čo zo seba urobím... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu